A. "දුඃඛය පරිඥෙය (පිරිසිඳ දතයුතුයැ), සමුදය ප්රහාතව්ය යැ, මාර්ගය භාවිතව්ය යැ, නිරෝධය සාක්ෂාත්කර්තව්ය යි."
"දුක්ඛං පරිඤ්ඤෙය්යං සමුදයො පහාතබ්බො මග්ගො භාවෙතබ්බො නිරොධො සච්ඡිකාතබ්බො"
A. “නිවන ඇත්තේ පැමිණ වාසය කිරීමට නොව දැකීමට ය. නිවන් දකිනවාය, නිවන් දුටුවාය යන වචන බෞද්ධයන් අතර ව්යවහාරයට පැමිණ තිබෙන්නේ එහෙයිනි. නිවනට පිවිසියේ ය, නිවන් ගියේ ය, නිවනට පැමිණියේ ය යන ව්යවහාර ඇතත් ඒවා පර්ය්යාය කථාය. නිවන් කථාවේදී ව්යවහාරයට ඉතා හොඳ වචන නිවන් දකිනවාය, නිවන් දුටුවා ය යන වචනයෝ ය.”
[සාමාන්යයෙන්, ඇසින් දැකීම හා ප්රඥාවෙන් දැකීම යැයි දැකීම් දෙකකි: මෙහි නිවන් දැකීම යනු (ලෝකෝත්තර මාර්ග) ප්රඥාවෙන් දැකීම යි - පියවි ඇසින් නම් කිසි කලෙකවත් නිවන් තබා සාමාන්ය ද සත්ය ද දැකිය නොහැක.]